Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 26. januar 2010

Sko for ryggmargsskadde

Vil anbefale alle rygmargsskadde å ta en titt på Viking sine sko. Det geniale med disse skoene, er ikke at de har en ekstremt god demping eller er spesielt forbyggende for rygg problematikk. Som ryggmargsskadd vil jeg jo som kjent ha liten eller ingen effekt av slike "salgstriks".

Det geniale med disse skoene, er at de ikke har snøring som må knytes, men et hjul som man vrir på som strammer snøringen. Veldig enkle å få av og på (en fysioterapeuts drøm), og snøre. I tillegg er de nokså kule å se på også.

Klikk deg videre på linken, og prøv deg litt frem. http://www.vikingfootwear.com/

Selv har jeg modellen Anaconda og bestilt Rattler Boa.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar