Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

torsdag 28. januar 2010

"Flekk" med hudfølelse under skadenivå

Har oppdaget at jeg faktisk har fått igjen en "flekk" med hudfølelse på ryggen! Oppdaget dette, ved at jeg strøk meg selv på ryggen. Hudfølelsen forsvant der den normalt har forsvunnet (TH5/brystnivå), men plutselig kjente jeg hudfølelse litt lengre ned. Det vil si under skadenivå, og kan beskrives som en "flekk". "Flekken" er lokalisert rett under venstre skulder, og er veldig følsom. Har i det siste opplevd noe sitring og pitring på venstre side på ryggen. Kanskje jeg kan få igjen mer? Hadde jo vært utrolig deilig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar