Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

lørdag 9. januar 2010

Fått meg personlig trener

Ettersom jeg mottar litt knapt med trening om dagen, er jeg strålende fornøyd med at jeg har knyttet til meg en personlig trener. Hun heter Solbjørg, og er kollega og venninne. I tillegg har hun en spesiell interesse for trening, og er utrolig dyktig.

Vi har hatt våre første timer sammen, og samarbeidet virker veldig bra.Er utrolig takknemlig for denne muligheten. Måten vi trener på, er at vi trener en ekstra time etter endt fysio. Vips, så har jeg dobbel dose med trening i uken. Det hjelper på, før ny runde på Next Move i februar.

Bare så synd at jeg må betale dette selv, og at kommunen ikke skjønner at her kan de bidra med noen kroner, som gjør at det på sikt blir billigere for dem. Men det er verdt hver eneste krone! ;-)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar