Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

fredag 22. januar 2010

Lunsj med politidirektøren

Torsdag 21.01.10, fikk politistasjonen besøk av selveste politidirektør Ingelin Killengren. Ingelin var i Søndre Bukserud politidistrikt på såkalt inspeksjon.

Selv var jeg på jobb, og jeg må si at det var svært hyggelig at hun sammen med assisterende politidirektør Vidar Refvik, tok seg tid til å besøke operasjonssentralen. Det var særdeles hyggelig å få oppmuntrende og motiverende ord ifra dem begge. Men også veldig hyggelig å få komplimenter for måten jeg har taklet min egen skade. Det inspirerer bare enda mer.

Etter den lille seansen på operasjonssentralen, ble jeg invitert sammen med ledergruppen i distriktet, på lunsj. At jeg ble plassert ved siden av politidirektøren, føler jeg som svært ærefullt, og en hyggelig gest. En hyggelig lunsj, hvor praten gikk av seg selv, om veldig mye.

Jeg må ærlig innrømme, at det ikke er alltid jeg er like enig med politidirketøren når det gjelder politi politikk, og diverse interne konflikter. Men når det er sagt, fremstår politidirektøren som et forbilde som menneske og leder. Spesielt etter de siste to årene. Hennes måte å takle sin egen kreftsykdom og samtidig stå midt i og håndtere en av de vanskeligste politikonfliktene som har vært i landet, er rett og slett imponerende og gir grunn til ettertanke. I tillegg er hun sympatisk, inkluderende og veldig lett og trivelig å prate med. Virkelig hyggelig å få denne anledningen. Når jeg kommer meg på bena, skal jeg virkelig være syk for å ta ut egenmelding grunnet sykdom.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar