Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

lørdag 2. januar 2010

Luton ute av FA cupen


Som dere sikkert vet, så er jeg fryktelig fotball interisert, og relativt sær når det gjelder favorittlag. Mitt viktigste lag, er Luton Town. Luton Town spiller i Blue square conference league (nivå fem i England). Men jeg holder også med Glasgow Rangers i Skottland og Bran i Norge. Det siste laget på interesse listen min, er Mjøndalen.

Idag spilte Luton borte på St.Marys stadium mot Southampton i tredje runde i FA cupen. 42 lag skiller mellom Southampton og Luton, med andre ord en vanskelig utfordring for Luton. Dessverre tapte Luton 1-0, til tross for at de i andre omgang mer eller mindre rund spilte Southampton.

Nå er det kampen om opprykk til de profesjonelle rekker som teller.

Up you Hatters!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar