Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

torsdag 3. juni 2010

To foredrag denne uken

Sitter nå på Geilo hos mine foreldre og blogger litt. Er på Geilo i forbindelse med at jeg igår hadde et foredrag for Hol Lions club, samt at jeg i kveld skal ha et foredrag for UF (utrykningspersonellets fellesutvalg) Hallingdal.

Foredraget for Lions Hol, var et foredrag av en litt annen karakter enn de jeg foreløpig har hatt. Men dog følte jeg at jeg traff godt med budskapet. Det spesielle var at mange av tilhørerne er foreldre av venner og venniner av meg, som jeg lekte med i barndommen. Dessuten var det veldig hyggelig å legge frem sin historie og sine erfaringer overfor en klubb som har et så sterkt engasjement for humanitært arbeid som det Lions har.

Ikveld skal jeg som sagt, besøke UF Hallingdal sitt møte på Gol. Skal bli kjempehyggelig og spennende å møte yrkesfrender og gode venner ifra Hallingdal. Jeg er veldig takknemlig for at jeg får denne muligheten, og i tillegg få komme med mine tanker og erfaringer. Og forhåpentligvis også bidra til at mine kollegaer er best mulig rustet i tilfelle en krise skulle oppstå blant kollegaer i Hallingdal.

1 kommentar:

  1. Saa flink du er Ole.

    Jeg gleder meg skikkelig til en tur til Geilo snart jeg og.

    Nina

    SvarSlett