Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 15. juni 2010

Foredrag på Norefjord

Idag har jeg vært på Norefjord i Numedal, og holdt et foredrag for ungdomsskole elevene og elever på den Videregårende skolen.

Det ble en veldig hyggelig opplevelse for meg, og det virket som jeg traff bra med budskapet overfor ungdommen. En spesielt hyggelig og god opplevelse var det å oppleve at flere av elevene, helt spontant, kom bort og slo av en hyggelig og interesant prat etter endt foredrag.

Tusen takk til arrangøren, og til en lydhør og hyggelig ungdomsgjeng på Norefjord.

4 kommentarer:

  1. Ja, foredragen ditt var vellykket ! Jeg tok til meg det du hadde og si. Jeg tror budskapet ditt traff de fleste av oss :)

    Hilsen fra en ungsomsskole elev som ønsker deg alt godt i fremtiden :)

    SvarSlett
  2. Ja, foredraget ditt var vellykket! Man tar det mer til seg når man hører det fra en person som det faktisk har skjedd med. Jeg tror budskapet ditt gikk inn på en del av oss :) det er tøft gjort å være så oppegående etter en sånn ulykke.

    Hilsen fra en ungdomsskole elev som ønsker deg alt godt videre :)

    SvarSlett
  3. Ja jeg også syntes du var utrolig flink til å holde foredrag, det gir et mye større inntrykk når det faktisk kommer fra noen som har opplevd noe så dramatisk selv! Du er meget flink til å formidle budksapet på en fin måte, men samtidig ikke være for "sreng"...:P

    Jeg syns oxo det er fantastisk flott gjort å tørre å fortelle om noe sånt!

    Jeg ønsker deg lykke til videre og håper du engang klarar å komme deg på beina!:D

    SvarSlett