Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

onsdag 16. juni 2010

Tusen takk IBK!!!!

Etter at jeg igår sendte mail til tre sentrale personer (leder, anleggsleder og leder for fotballgruppa) vedr. forholdene for funksjonshemmede på klubbhuset til IBK på Årbogen. Rakk jeg knapt nok å tenke ordet kaffe til frokost idag, før jeg hadde tre verdige, ydmyke og konstruktive svarmail fra de nevnte personene. Det beste av alt, var at alle tre hadde tre nesten likelydende svar vedr. tiltak.

Det gleder meg virkelig å se at konstruktive, men kritiske tilbakemeldinger, gir så gode resultater som det muligens har gitt.

Nå ser det ut til at det i tilknytning til klubbhuet, blir et par parkeringsplasser som er merket for bevegelseshemmede, toalettet skal idag være både vasket og ryddet, samt at de skal ta for seg å kikke på den høye terskelen ut på terassen.

Jeg er veldig glad for rask respons, og for de flotte løsningene dere har skissert. For som det heter i et av kulepunktene under klubbens visjoner: "Klubben skal gi barn, ungdom og voksne tilbud om allsidige aktivitet, trening, muligheter til spesialisering og aktivitet uansett forutsetninger."

Så igjen: Tusen takk for hyggelig svar og respons! Jeg stiller meg gjerne til disposijon og rådighet, om det skulle være behov for råd o.lign!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar