Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 9. februar 2010

Nytt opphold på Next Move

Imorgen, 10.02.09, begyner et nytt opphold på Next Move. Da blir det spennende å se om jeg fortsetter utvikilingen, og ikke minst fremgangen. Jeg gleder meg ihvertfall veldig. Som sist, skal jeg ha tre uker først, for så å ha to uker etter påske. Hver dag skal jeg ha 2,5 timer med trening. Intensivt og deilig!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar