Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 2. februar 2010

Bilen

Da har jeg endelig rotet meg til å ta noen bilder av bilen jeg har fått ifra NAV. Bilen er en Mercedes Sprinter, og er en glimrende bil å kjøre, i tillegg til at den er stor, romslig og praktisk. Naboen har døpt bilen tiol "Secret Service" bilen.





Inngangspartiet for meg på bilen.



Bilen, slik den ser ut innvendig. Godt med plass. Førersetet kan vris rundt, og reguleres opp og ned, samt frem og tilbake.



Førerplassen, med håndgassen på høyre side av rattet. Alle "A" funksjonene er plassert på håndgassen. Med "A" funksjonene, menes blinklys, tute, vindusviskere osv. Ellers er pedalene dekt til med ei plate, som kan enkelt fjernes, om andre vil kjøre bilen som ikke r godkjent for å kjøre med håndgass.

1 kommentar:

  1. Fin bil du har fått, du kan ta ein tur til Voss no, eller opp i Bruhuset. Håper alt står bra til med dekan. Det er kjekt å lesa bloggen din, forsett med den.

    SvarSlett