Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

fredag 19. februar 2010

5 års bryllupsdag idag!!!

Idag har jeg og Marilinn fem års bryllupsdag!!! Ikke mindre enn fem lykkelige år, som også har resultert i tre fantastiske barn!!!

Jeg er utrolig heldig som er gift med verdens deiligste, nydeligste og mest fantastisk kone. Marilinn betyr utrolig mye for meg, og har vært en fantastisk støtte, motivator, bestevenn og omsorgsfullt menneske oppi tiden etter skaden. Marilinn er ikke redd for å ta i et tak! Er utrolig takknemlig for alt hun gjør og har gjort for meg i den nye situasjonen.

Når jeg lå på Sunnaas, så tenkte jeg mye på hva med meg og Marilinns fremtid nå. Hadde hørt om flere historier fra Sunnaas hvor den "friske maken" kom på besøk, men istedet for blomster så kom de med skilsmisse papirene. Men som den fantastiske konen hun er, så forklarte hun meg raskt at det var meg hun ville tilbringe fremtiden med, for som hun sa og fortsatt sier: "Det er deg jeg lovet ved alter ringen å dele livet mitt med, både i gode og onde dager".

Og det har Marilinn også bevist at hun er motivert for! Er det ei som støtter meg og som driver meg fram, så er det Marilinn. Hun er en utrolig inspirasjon, samtidig som hun rettleder og veileder meg. Hun hjelper meg ikke mer enn nødvendig, og det er akkurat det jeg ønsker. Møter vi en hindring, så motiverer hun meg til å prøve å løse det selv, og helper kun når det virkelig trengs.

Marilinn har hatt en utfordrende tid etter at jeg skadet meg. For alt jeg bidro med når det gjaldt unger og hus, må hun nå ta, i tillegg til det hun selv bidro med. Jeg fatter bare ikke hvor Marilinn tar all motivasjon og energi fra. Og allikevel har hun fortsatt det sjarmerende smilet sitt, den trillende latteren og den lune og fule humoren. Jeg er utrolig stolt og imponert over stå på viljen hennes og at hun til de grader yter hundre prosent for familien uansett.

Marilinn er simpelthen verdens beste kone og beste venn!!! Hadde jeg kunnet malt navnet hennes på himmelen og sagt til hele verden hvor fantastisk hun er, skulle jeg ha gjort det! Men håper allikevel at jeg på denne måten får spredd det rundt til hele verden hvor høyt jeg elsker min kjære Marilinn, og hvor fantastisk hun er! Måtte vi fortsatt få mange år sammen!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar