Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

torsdag 4. mars 2010

Kjelkehockey landslaget

Må innrømme at jeg er blitt litt facinert av disse gutta og denne idretten! Og enda mer interisert ble jeg ettersom min gode venn fra Sunnaas, Thomas, ble tatt ut til å delta i Paralympics i Vancouver! Imponerende!

14. mars braker det løs mot Sverige. Ikke utenkelig at kampen blir vist live på tv. Og bare så det er sagt, Norge er en av favorittene til å ta gull. I Torino ble det forøvrig sølv. Vil også anbefale hjemmesiden til kjelkehockey landslaget på www.kjelkehockey.no Så kan du jo også laste ned den nye låta dems på Itunes som heter: "Et halvt bein i finalen".

Imens kan du jo kose deg med dette Youtube klippet:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar