Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

mandag 24. mai 2010

Sunnaas neste

Tirsdag drar jeg til Sunnaas på "service" opphold. Det vil si et opphold for sjekk, vedlikehold og service. I tillegg blir det nok noe egentrening. Ihvertfall skal jeg trene slik at jeg får sjekket ut om skulderen begynner å bli klar for trening igjen.

Håper også at vi kan begynne å se på invaliditetsgraden min, og gjøre noen vurderinger på det området også, slik at vi kan begynne å avslutte forsikringssaken.

En poliklinisk time for sjekke såret, håper jeg også at det blir tid til. Men det viktigste blir å treffe igjen likesinnede og utveksle erfaringer. I tillegg blir det veldig hyggelig å treffe igjen de ansatte på Sunnaas. Allesammen har en helt spesiell plass i hjertet mitt, etter at jeg hadde hoved rehabiliteringsoppholdet mitt der for litt over et år siden.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar