Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

lørdag 28. august 2010

Kjøpt oss eiendom

På tirsdag fikk vi tilslaget på en eiendom som vi lenge har ønsket oss. Eiendommrn er stor og har et stort potensiale for oss til å få et tilrettelagt hjem for oss alle.

For å følge utviklingen av hvordan byggeprosessen går, kan du følge med på min kones blogg. Linken til bloggen, finner du i margen på venstre side, under blogger jeg følger.

Min kjæres blogg!

2 kommentarer:

  1. Gratulerer med tomt og som curlingspiller.
    Thoralf

    SvarSlett
  2. Heisann:) Har litt kontakt med din kone i forbindelse med huset.....og måtte jo bare inn i bloggen din. Har vanskeligheter med ikke å legge spor etter meg når jeg har lest så mye som jeg har gjort her nå. Smart å lage blogg for å dele erfaringer til hjelp for andre i lignende situasjon. Konstruktiv kritikk tilbake til plasser hvor det er ikke er tilrettelagt tilstrekkelig for fremkommelighet er du herlig flink til å gi:)

    Jeg har selv vært et opphold på Cato-senteret men på grunnlag av en filleting i forhold til behovet ditt for opphold der. Et fantastisk sted:) Har en sittehemning som lager litt krøll i hverdagen men nok om det.

    Spennende med tomt og huset som skal planlegges:)

    mvh
    Marit

    SvarSlett