Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 6. april 2010

Påsken over!

Så er påsken over, og hverdagen tilbake. Påsken tilbrakte vi på Geilo hos mine foreldre.

Påsken er ikke helt den samme som før, men håper at med tid og stunder, så skal det bli så likt før som mulig som den var før. Tenker selvfølgelig på det å kunne ta seg en skitur, og en tur i bakken. Spesielt med barna. Når det er sagt, så virket det for meg som at barna hadde en fin påske, og det er det viktigste. Påskerenn ble det også på dem.

Påsken ble noe redusert for min del, da jeg antagelig hadde en strekk i ryggen, i tilegg til at jeg gikk på en ganske sterk antibiotika kur for sårproblemet mitt. Antibiotika kuren tålte jeg dessverre dårlig, slik at den også gav meg en del begrensninger i påsken. Heldigvis har jeg nå avsluttet kuren.

Men alt i alt var det deilig å igjen kunne tilbringe påsken på Geilo igjen. Bare solen som manglet. Spennende blir det ihvertfall å se hvor langt jeg er kommet til neste påske, og kanskje jeg er i bakken og i skisporet igjen!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar