Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

onsdag 7. april 2010

Innslaget fra TVN på Youtube

Kom over innslaget om meg på Youtube. Hyggelig å se igjen, og heldigvis har jeg kommet meg veldig etter dette. Nye stoler har jeg også fått, og vesentlig sprekere.

Husker dette møtet godt. Erik og Jens er to utrolig trivelige og dyktige kollegaer. Men det jeg husker aller best med dette besøket, var at det egentlig var et utrolig morsomt besøk med masse humor. Dessverre ble nok ikke vinklingen helt slik, men det var heller ikke noe annet å vente. Hyggelig å se igjen ihvertfall.

2 kommentarer:

  1. Hei Ole
    Bra innslag. Står det bra til?

    Rolf-Martin

    SvarSlett
  2. Huff..sterkt...fikk litt tårer her..og blandede følelser

    Stå på videre Ole

    SvarSlett