Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

torsdag 29. september 2011

Treningsvideoer!

Her er et par videoer som viser noe av det jeg nå får til. Har nå trent i 3/4 år hos Barbro, som jeg også trente med poå Cato seneteret. Og som dere vil se, så har treningen fått effekt.


Utgangspunktet var at vi tenkte jeg måtte ha hjelp til å komme meg opp, og til stå rolig og stabilt. Vi ble imidlertid noe overrasket alle tre... Videoen ble tatt for en del uker siden.


Denne videoen ble tatt for en uke siden. Det er viktig å poengtere at jeg gjør mye av jobben med å dra meg opp med armene, men allikevel går mer og mer av bevegelsen gjennom bena. Det gøyeste er uansett at jeg klarer å stå med stabile hofter, som jeg også har kontroll over.

2 kommentarer:

  1. Hei

    Blir rørt når jeg ser den videoen her. Helt utrolig hvor mye trening har og si. Jeg og mannen min har en god bekjent av oss som også er lam etter motorsykkelulykke. Han kommer seg ikke opp sånn som du gjør. Du er heldig, stå på videre...Ønsker deg alt godt, med bedre og bedre fremgang :)

    SvarSlett
  2. Så bra!! Utrolig flott å se!!

    SvarSlett