Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

lørdag 20. november 2010

Marilinns fødselsdag på Årbogen

Lørdag 30.oktober, arrangerte vi fødselsdag for Marilinn på Årbogen. Det hele ble stelt istand ved fantastisk god hjelp av gode venniner av meg og Marilinn. Marilinn visste ingenting.

Jeg valgte klubbhuset til Birkebeineren på Årbogen som festlokale, da jeg visste at de hadde tatt mine tidligere innspill i forhold til tilgjengelighet for rullestolbrukere, helt til punkt og prikke. Og det er jeg så utrolig takknemlig for! To parkerings plasser er merket forflytningshemmede, toalett fasilitetene er perfekte, og det er sakffet skinner slik at man nå kan rulle ut på terassen tilknyttet klubbhuset! Tusentakk til IBK som virkelig tar de funskjonshemmede særiøst! Dessuten viser det at ydmyke, men direkte tilbakemeldinger virker, og gir en hyggelig atmosfære i etterkant.

Jeg hadde ordnet barnevakt for barna, og avtalt med Marilinn at vi skulle ut og spise i Drammen. Min "faste" taxi sjåfør, Tor Sauer, stilte opp. Han fortalte Marilinn at han dessverre måtte en tur opp på Årbogen med en mobiltelefon, som de forrige kundene hadde glemt i bilen hans. Marilinn kjenner Tor, og protesterte ikke på dette.

Overraskelsen var derfor stor, når det viste seg at velkomskommiteen sto på utsiden og sang bursdagssangen. et herlig syn, men også en deilig aperitif ble tatt imot.

Festen fortsatte med deilig Tapas og dertil egnet drikke, og senere enda mer å drikke og masse dans. En kjempe hyggelig og vellykket kveld!

Igjen Tusen takk til IBK og spesielt vaktmester Bjarne Vidar Øen! Og tusen takk til jentegjengen som arrangerte! Dere er helt fantastiske!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar