Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 5. juli 2011

Vært på P4

I forbindelse med pinseutfarten, ble det laget et program hvor jeg var gjest hos Einar Gelius i P4. Programmet ble sendt den 13.06.11. kl 0600. PProgrammet var myntet på at vi skulle prate litt om trafikk sikkerhet og om ulykken min.

Fikk du ikke md deg programmet, kan du finne programmet ved å gå på denne hjemmesiden til P4, nemlig P4 lyttesenter. På denne siden finner du to rubrikker for Einar Gelius sine programmer. Ved å gå til "Hos Gelius", finner du programmet jeg var med på. Altså IKKE "Gelius og Hvermann".

Alle programmene til EInar Gelius blir lagt ut på podcast, men dessverre ikke programmet hvor jeg var med.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar