Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

tirsdag 5. juli 2011

RNPL i mål!!!

Den 30.juni kl 1405, var eventyret for Per Christian Brunsvik og Steinar Andreassen Jensen over. Da nådde de Nordkapp, etter å ha syklet Norge på langs fra Lindesnes til Nordkapp. En stor prestasjon, og spesielt ettersom de har gjort det kun ved help av håndkraft.

På denne linken, finner du Facebook siden hvor hele deres blogg er lagt ut.

På denne linken kan du se guttenes ankomst på Norkapp platået. Da var Nrk Dagsrevyen 21 til stede for å hedre guttene. Du må spole frem til 20.35 ut i sendingen for å se selve innslaget.

Sender herved mine varmeste gratulasjoner til gutta! Er stum av beundring, og ikke så rent lite inspirert og motivert til å håndsykle enda mer enn jeg har gjort til nå...

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar