Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

mandag 10. mai 2010

Lite som skjer...

Egentlig har jeg mye å drive med, men det er som regel helt vanlige dagligdagse gjøremål. Og grunnen er så enkel som at jeg ikke får trent som følge av strekken i skulderen. Heldigvis er det bedring å spore, så jeg forventer å begynne å trene litt smått igjen om ikke lenge.

Ellers er det ikke veldig mye spennende som skjer, annet enn at jeg jobber mine 20% og forsøker å bidra hjemme så godt jeg kan. Etter 17.mai, ser det ut til at jeg skal ha en del foredrag. Blant annet for studentene i Søndre Buskerud politidistrikt og for elever på ungdomsskolen og videregående i Nummedal, samt et par mulige andre som ennå ikke er 100% bestemt. Veldig hyggelig å kunne bidra med sine opplevelser og erfaringer.

Den 25.mai legges jeg inn på Sunnaas for fire dager. Da skal jeg ha et kontrollopphold, hvor jeg får samtaler med leger og andre ansatte på Sunnaas. Men det viktigste blir å møte bruker konsulentene og andre rullestolbrukere. Med andre ord så gleder jeg meg veldig.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar