Hjertelig velkommen til min blogg!! En blogg som tar utgangspunkt i en hendelse som skjedde høsten 08, og som radikalt forandret min og familiens livs situasjon. Den vil også inneholde erfaringer og tips om hvordan det er å være ryggmargsskadet og leve sammen med en som er ryggmargskadet. I tillegg vil bloggen inneholde hverdagslige ting som skjer i livet mitt, som fotballlidenskapen min osv...

fredag 6. mai 2011

Rekruttering Norge på langs

Igår hadde jeg den store ære og glede å få eskortere teamet som skal håndsykle Norge på langs. Fra Lindesnes i sør, til Nordkapp i nord. Det er Per Christian Brunsvik og Steinar Andreassen som står for dette stuntet og kjempeutfordringen.



Målet med turen, er å rekruttere 500 nye utøvere til handikapp idretten.

Igår kom de altså til Drammen. Som følge av anledningen, fikk jeg lånt meg en sykkeluniform fra politiet, og møtte syklistene i Kobbervikdalen. Med meg hadde jeg fått en uniformert politimotorsykkel, og en uniformert politibil til å eskortere oss inn til Drammenshallen.

I Drammenshallen ble vi møtt av varaordfører i Drammen, Freddy Hoffmann, og flere fra idrettskretsen i Buskerud. Per Christian og Steinar fikk en verdig mottakelse.

Idag gikk turen videre til Oslo via Lierbakkene. En stor utfordring bare det. Hvordan turen går videre, kan du lese om ved å gå inn på Facebook siden til "Rekruttering Norge på langs".

Drammens tidende dekket innspurten av gårsdagens etappe, og reporasjen kan du lese her: Drammens tidendes reportasje

Du kan også lese om turen ved å gå inn på turens hjemmeside:"Rekruttering Norge på langs" sin hjemmeside

"Rekruttering Norge på langs", har egen side på Facebook. Her vil du kunne lese daglige oppdateringer på etappene; "Rekruttering Norge på langs" sin Facebook side

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar